Oldalak

2013. június 14.

♥ Fifth Award ♥

Húú... Egyszerűen nem találok szavakat. 6.5 hónappal ezelőtt nyitottam meg ezt blogot és ez idő alatt sikerült bezsebelnem az ötödik díjamat is. Nagyon szépen köszönöm a kedves szavakat és, hogy ennyien támogattok azzal, hogy rendszeres olvasónak iratkoztok fel. Ez nagyon-nagyon-nagyon sokat jelent nekem. Büszke vagyok Rátok és a blogomra egyaránt. Nem gondoltam volna, hogy egy magam fajta lánynak egyszer ilyen oldala lesz. Köszönök mindent, amit eddig kaptam. Ti vagytok a legjobb olvasók, akiket valaha ismertem. Szeretlek benneteket! Remélem még sokáig mellettem lesztek és ugyanekkora figyelemmel vagy még ennél is nagyobbal, kíséritek tovább a történet következő részeit, mint ahogy azt eddig is tettétek!
Love, Amandaa




1. Tedd ki a képet!

2. Köszönd meg annak, akitől kaptad!  
Nagyon szépen köszönöm Nagy Boglárkának a díjat!

3. Írj 5 dolgot magadról!
Mostanában nagyon rákattantam Demi Lovato dalaira.
♥♥ Nemrég kezdtem el nézni a VV4-et a youtube-on.
♥♥♥ Úgy gondolom, hogy VV. Béci jó pasi. Vagy művészi nevén, Young G.
♥♥♥♥ Nemrég jöttem rá, hogy fodrász akarok lenni.
♥♥♥♥♥ Úgy döntöttem, hogy ezen a nyáron diákmunkát vállalok.

4. Válaszolj 5 kérdésre!
Mi a kedvenc számod Justin-tól?
Nem tudok választani. Nincs olyan, hogy "kedvenc". Az összeset szeretem.
Hány éves vagy?
17-et töltöm jövőhét hétfőn. (2013. június. 17.)
Ki a példaképed?
Az anyukám, Justin Bieber és Demi Lovato.
Hova akarsz eljutni legszívesebben?
Kanada, Amerika.
Kivel szeretnél leginkább találkozni külföldön?
Leginkább Justin-nal, de Demi-vel is szívesen találkoznék.

5. Írj 5 kérdést!
Ha egy szóval kellene jellemezned magad, mit mondanál?
Volt valaha fogszabályzód?
Mi a kedvenc filmednek a címe?
Van valamilyen háziállatod?
Mitől félsz a legjobban?

6. Küld tovább 5 embernek!
Az a helyzet, hogy csak három olyan ember van, akinek/akiknek tetszett/tetszik a története  Ők nem mások, mint:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése