Oldalak

2013. március 21.

Chapter Ten - Part Two: Painful message and Farewell

Sziasztok! Hú.. azt se tudom, hol kezdjem. Először is szeretném megköszönni, hogy támogattok. Nagyon hálás vagyok ezért. A szememben Ti vagytok a világ legeslegjobb olvasói! A kommenteiteket olvasva, mindig mosolyt csaltok az arcomra és ez az, ami motivál. Nélkületek és a segítségetek nélkül sehol sem tartanék...
Másik dolog amit mondani szeretnék... 2013. 03. 29.-tól nem leszek elérhető, egészen 2013. 04. 08.-ig. Ez azt jelenti, hogy nem tudok új résszel szolgálni. De amint vissza térek és meglesznek a kommentek, felteszem az új fejezetet. (:
És még valami! Ha szeretnétek, hogy kitegyem a blogotokat a "Cserék" közé, csak írjátok a megjegyzésetek végére az oldalatok url címét és kiteszem. (: ui: A hirdetés kölcsönös!!
Most nem igazán kívánok beszélni a részről. Talán annyit, hogy nem lett annyira hosszú, mint amire számítottam, de csak így tudtam befejezni. 12 komi=új rész!
Jó olvasást mindenkinek!
Love, Amandaa
_________________________________________________________________

Másnap sietős léptekkel haladtam az előcsarnok irányába, ahol hallottam az induláshoz készülődő csapatot. Még jobban megszaporáztam lépteimet, hogy minél előbb oda érhessek. Egy kanyarban befordultam, és a folyosó átellenes végében, megpillantottam a kis csapatot. Kenny hatalmas alakja messziről kitűnt közülük, mellette állt Justin, ők ketten csöndben társalogtak. Nem messze tőlük Selena ácsorgott egy másik vámpír társaságában. A gonosz boszorka szinte azonnal észre is vett, mire jól hallhatóan gunyorosan megszólalt.
- Nahát... csak nem vagy féltékeny ránk, Jessie? - hangja csak úgy csöpögött a megvetéstől, tekintete szikrázott. Nem akartam foglalkozni vele, csak Justin szikár alakját láttam magam előtt, aki most megfordult, arcán pedig boldog mosoly ragyogott fel, de a komorságát nem tudta teljesen leplezni előttem.
- Azt hittem, elkéstem. - bújtam karjai közé, mikor végre odaértem hozzájuk. Kenny szélesen vigyorgott párosunkon, de Selena nem bírt magával.
- Jobban tennéd, ha békén hagynád Justint, ugyanis koncentrálnia kell! - csattant fel. Láthatóan legszívesebben letesztelte volna rajtam az erejét, de Alec, még időben visszafogta.
- Hagyd őket. Nem ér annyit. - nem kellett a lányra néznem, hogy tudjam: tekintetével ölni volna képes.
- Inkább megyek, ha ekkora gondot okoz a jelenlétem. - pillantottam fel szerelmemre, aki megrázta a fejét és megsimogatta az arcomat.
- Ne foglalkozz Selena-val, majd lenyugszik. - mielőtt bármit mondhattam volna, lecsapott ajkaimra és csak nehezen tudtam elszakadni tőle, de Kenny kuncogása kezdett frusztrálni.
- Ejnye fiatalok, ezt nem itt kellene! - rötyögött a nagyra nőtt vámpír.
- Ugyan Kenny, csak irigykedsz. - kacsintott legjobb barátjára Justin, miközben egyik karja birtoklóan derekamra fonódott.
- Még hogy én? Irigykedni? Hát így ismersz te engem, haver? Na ne nevettess!- legyintett, de látszott, hogy megtalálták a gyenge pontját. - Hisz most ti vagytok az új "álompár"! - kacsintott rám és vigyora még jobban kiszélesedett.
- Elég legyen a jó pofizásból! Nem lesz sétagalopp amire készülünk, mindenkinek a feladatra kellene összpontosítania! - csattant élesen Selena kislányos hangja. - A Mester parancsa, hogy... - nem fejezhette be, mert ekkor egy csinos, napbarnított bőrű nő kopogott oda hozzánk magas sarkú cipőjében. A mélykék, térdig érő ruha nagyon jól állt neki és nem kerülte el figyelmemet Kenny sóvár tekintete, valamint még valami, ami nagyon is ismerősnek tűnt számomra, hisz ismertem az érzést. A nő egy pillanatra elkapta a hatalmas vámpír tekintetét, és elpirult, de amikor megszólalt, hangja magabiztosan csengett.
- A Mester azt üzeni, indulhattok! - biccentett egy aprót irányunkba, és én még jobban elkezdtem Justin ruháiba kapaszkodni, nem akartam, hogy elmenjen, hisz borzasztóan féltettem, bár tudtam, nem kellene ennyire. Ő finoman igyekezett lefejteni ujjaimat sötétszürke dzsekijéről.
- Látom, még mindig aggódsz értem. - hajolt hozzám egészen közel. Nyeltem egyet és csak egy bólintásra futotta az erőmből.
- Még szép, hogy... - ajkamra tette fekete kesztyűbe bújtatott mutatóujját. Nem szóltam semmit, már akkor elvesztem a tekintetében, mikor először rám emelte vörös pillantását, melyben most mintha igazi lángnyelvek táncoltak volna.
- Nyugalom, mint már mondtam, sétagalopp az egész. - Selena erre csak felhorkant.
- Na persze, ne áltasd a kis barátnődet. -  az utolsó két szót jól megnyomta, mintha nem tudná az igazi nevemet. - Jól tudod, mi a tét. Meg Blake-ék különben is veszélyesek. - kotyogta ki, mire rákaptam a tekintetemet.
- Ez igaz? Nekem miért nem mondtad? - fordultam most megrovóan Justin felé, aki dühös pillantást lövellt Selena irányába.
- Mert nincs így! Selena, te meg fogd be a szádat! - rivallt rá Justin. Kenny még épp időben lépett kettejük közé, mert látszott, a helyzet hamar csúnyán elfajulna.
- Hagyjuk ezt, mennünk kell. Jessie, te meg ne aggódj Justinért, elvégre ő a legjobb nyomkövető a világon, valamint remek harcos és nem hinném, hogy bunyóra kerülne a sor... bár nem bánnám különösebben. - kacsintott ismét, mire Justin mérgesen nézett rá is. Nem lettem meggyőzve, de nagy nehezen hátrébb léptem és lehorgasztottam a fejemet.
- Azért nagyon vigyázz magadra. - leheltem a szavakat, de persze így is mindenki hallotta.
- Vigyázni fogok! - még egyszer megcsókolt, majd kiegyenesedett, és a csapat tagjaira nézett. - Akkor hát, induljunk!
- Na végre, ez a beszéd! - hangzott Kenny irányából. Selena rám sem pillantva, orrát felhúzva elvágtatott a liftek irányába. Alec szorosan mögötte haladt, de még láttam, hogy megforgatja a szemeit. Justin a liftajtóban felém fordult, majd intett. Addig álltam ott, amíg az ajtók be nem zárultak, elfedve előlem őt. Halott szívem összeszorult, és az aggodalom jeges hullámai csapkodtak rajtam keresztül...

15 megjegyzés:

  1. váátökjóó let.!!!<33 uristeeen remélem nem lesz semmi baja justinnak.!!többiek meg lécci komizzatok ha ti is várjátok a kövi rész.!!!:))

    VálaszTörlés
  2. Imádomm...Siess a kövivel! :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó lett :) siess a kövivel !!!!!!!!

    VálaszTörlés
  4. meglepi a blogomban: angiewrightandjustinbieber.blogspot.hu

    VálaszTörlés
  5. Helló,nagyon jó rész lett komolyan mondom,van számodra valamim:
    sashaandjustin.blogspot.ro

    VálaszTörlés
  6. jólett:*♥
    justinbieberforever♥♥

    VálaszTörlés
  7. áááá...hát az elválás mindig nehéz,de itt különösen.Még elég friss a kapcsolatuk és ez még jobban megnehezíti a dolgokat.A szerelem lángja most ég a legjobban.MOST élik azt az időszakot,hogy mindig csak egymásra tudnak gondolni....mindig csak együtt lennének...éjjel-nappal.
    Most féltik a legjobban egymást.....most....pont nem jó ez az elválás...de igen tudom,,,,ez is kell:D
    Kíváncsi leszek,hogy mi fog történni míg külön lesznek.Justin....a küldetés sikeres lesz? vagy talán elhúzódik és tovább kell maradniuk? ááááá
    Jess újra átéli a kínokat....lehet a hangok újra visszatérnek és olyanokat mond neki,ami olyan dologra készteti,hogy valami rosszat tegyen magával?áááá,nem akarom,hogy bajuk legyen.
    Ja és nagyon remélem,hogy Selena nem fog rámászni Justinra,vagy keresztbe rakni Jessnek.
    Hamar legyenek túl Justinék a küldetésen és gyorsan jöjjenek haza.
    Nagyon remélem(100x is elmondom),hogy Jessnek nem lesz baja....kell hogy a szerelmük kitartson és a tűzre kapott láng el ne aludjon.....akár baleset,akár csalódás...akár még szörnyűbb.....a távolság ártson a kapcsolatuknak.
    Át kell élniük a szerelem csodás pillanatait,hogy érezzék...a vámpírélet nem csak öldöklés és hasonlók,hanem az ami megadja nekik a lehetőséget,hogy együtt legyenek.FOREVER AND ALWAYS!!! <3
    xoxo,DrinJus

    VálaszTörlés
  8. Fantasztikus SIESS a kövivel !!! :)

    VálaszTörlés
  9. Na egyre több a bonyodalom..remélem justinnak nem lesz baja :/ SIESS A KÖVIVEL :)

    VálaszTörlés
  10. Nagyon jóóóó siess a kövivel..*-*

    VálaszTörlés
  11. hello.(:
    nemrég találtam rá a blogodra, és egyszerűen eszméletlen! nagyon tehetséges vagy!
    siess a kövivel! :)

    /blogom: http://amy-and-justin.blogspot.hu/ légyszi tegyél ki! én teszlek! :)/

    VálaszTörlés
  12. betty siklodi: Köszönöm! (:
    Vanessza Lukács: Köszi! (:
    Amanda Diamond: Látom sikerült felcsigáznom téged. Igyekszem mindenre fényt deríteni. (:
    Johns Kylie: Oh, te lány..! Nagyon szépen köszönöm a díjat! Aranyos vagy, hogy rám gondoltál! Much Love ♥
    Reginaa: Örülök, hogy tetszett! Sietek. (:
    Nicky: Köszönöm szépen! (:
    troublemaker: Szia! Úristen, nagyon köszönöm! Nem hittem volna, hogy megjutalmazol egy díjjal. Köszönöm szépen!! Love youuu ♥
    Marcsi Czakó: ♥ Justin Bieber&Beliebers Forever ♥
    DrinJus: Tőled nem is vártam mást. (Long comment) Haha :D Csak annyit tudok mondani, hogyha továbbra is figyelemmel kíséred a blogot, minden eddigi, megválaszolatlan kérdésedre választ kapsz... Addig is #StayBeautiful (:
    Andus: Köszönöm, igyekszem. (:
    Beliebers: Én is remélem, de még nem döntöttem el, hogy mi legyen vele/velük.. Majd a későbbiekben minden tisztázódni fog. Addig is #StayCalm (:
    Dóri..: Örülök, hogy tetszik. Ma hozom az újat! (:
    ~sütii.*-*: Aranyos vagy! Örülök, hogy így gondolod. A blogodat kiteszem a cserék közé, de csak ha te is! (; További szép napot! (:

    VálaszTörlés