Oldalak

2013. április 7.

♥ Third Award ♥

Sziasztok! Azt sem tudom, hol kezdjem... Nagyon boldog vagyok most! Köszönöm szépen ezt a fantasztikus díjat Johns Kylie-nak! Nagyon kedves Tőle(d), hogy rám gondolt(ál). Nem hittem volna, hogy a közeljövőben bármilyen jutalmat is kapok (sőt, egyáltalán nem számítottam rá), de mégis így történt. Köszönöm, hogy mindig itt voltatok és támogattatok. Nagyon hálás vagyok Nektek! Love you guys so, so much! #StayBeautiful&AlwaysBeYourself


1. Tedd ki a képet!

2. Írj 11 dolgot magadról!
Imádok aludni, amikor esik az eső.
♥♥ Van egy kutyám, Tequila.
♥♥♥ Kedvenc sorozatom az "Így Jártam Anyátokkal" és a "Dokik".
♥♥♥♥ Nyáron van a szülinapom.
♥♥♥♥♥ Szeretek utazni.
♥♥♥♥♥♥ Voltam Bécsben, Justin koncertje napján, de sajnos nem jutottam el a fellépésre.
♥♥♥♥♥♥♥ Fodrász szeretnék lenni.
♥♥♥♥♥♥♥♥ Kedvenc városom, New York.
♥♥♥♥♥♥♥♥♥ Utálom a divat majmokat és a pláza picsákat.
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ Mindig önmagamat adom.
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ Eddigi életem során 3x-4x váltottam sulit a szüleim munkája miatt.


3. Válaszolj 11 kérdésre!
Van tesód?
Igen, van. Egy bátyám (Tomi) és egy öcsém (Dávid).
Ki a kedvenc énekesed?
Justin Bieber, Demi Lovato, (Molnar Ferenc) Caramel
Mi a kedvenc színed?
Lila.
Hány blogod van?
Jelenleg egy.
Ki a példaképed?
Az anyukám, Justin Bieber és Demi Lovato.
Mióta írsz?
Lassan három éve kezdtem el, de blogot csak 2012. december óta vezetek.
Szereted Cody Simpson-t?
Nem.
Hány éves vagy?
16. (17 leszek júniusban)
Szerencseszámod?
Nyolc.
Kedvenc gyümölcsöd?
Banán és a barack.


4. Írj 11 kérdést!
Szoktál könyvesboltba járni?
Szoktál sütni?
Mi a legviccesebb dolog, amit valaha láttál?
Ha lehetne egy kívánságod, mi lenne az?
Tetszik most valaki?
Melyik az a zene, ami megsirat?
Ha választhatnál egy másik keresztnevet magadnak, mire lenne az?
Melyik a kedvenc hónapod és miért?
Van háziállatod?
Nappal vagy éjszaka vagy fent többet?
Mi a kedvenc idézeted és kitől?

5. Küld tovább 11 embernek!
Nem szoktam túl sok blogot olvasni, de azok a sztorik, amik tetszenek felsorolom nektek.
http://u-makemylife-complete.blogspot.hu
http://takemyhandjb.blogspot.com
http://youaremynewlife.blogspot.hu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése