Oldalak

2013. február 20.

♥ First Award ♥


Sziasztok lányok! Olyan történt velem, amiről még álmomban sem mertem volna gondolni. Megkaptam az első díjamat! Méghozzá a "Leglebilincselőbb Olvasmány" kategóriában.  Ez elképesztő!
Nagyon szépen köszönöm a sok támogatást és segítséget, amit az elmúlt 3 és fél hónapban nyújtottatok.
Külön köszönet Marcsi Czakónak, hogy megilletett ezzel a számomra csodálatos díjjal.  Sosem gondoltam volna, hogy egyszer az én blogom is ilyesmivel büszkélkedhet majd. Hihetetlenül boldog vagyok most! Kimondhatatlanul és leírhatatlanul...  Imádlak titeket!


1. Tedd ki a képet!

2. Köszönd meg annak, akitől kaptad!  
 - Még egyszer nagyon szépen köszönöm Marcsi Czakónak a díjat!

3. Írj 6 dolgot magadról!
Nem vagyok olyan nagyon lányos lány.
♥♥ Szeretek írni és zenét hallgatni.
♥♥♥ Imádom Justin Biebert ! Minden álmom, hogy egyszer találkozzak vele.
♥♥♥♥ Hiszek abban hogy az álmok valóra válnak.
♥♥♥♥♥ Próbálom mindig önmagamat adni .
♥♥♥♥♥♥ Nagyon könnyen barátkozom, beszédes vagyok és könnyen megnyílok másoknak.

4. Linkeld be a kedvenc blogjaidat!

5. Hagyj megjegyzést a blogjukon, hogy meglepetés várja őket.
- Teljesítve!

6 megjegyzés:

  1. Gratulálok !!! <3 Sok sikert továbbra is és legyen még sok ilyen díjad !!! Remélem egyszer az én blogom is olyan jó lesz mint a tiéd !! <3

    VálaszTörlés
  2. Marcsi Czakó: Még egyszer köszönöm! ♥
    Csenge Káldi: Köszönöm szépen a kedves szavakat! Bármi megtörténhet. Csak higgy benne! (; ♥

    VálaszTörlés
  3. Johns Kylie: Köszönöm!Nélkületek nem sikerült volna. (: ♥

    VálaszTörlés
  4. Gratulálok!!!!!!!!!!!!
    Igen,szerintem is teljességgel megérdemled!
    puszi!!!! <3

    VálaszTörlés
  5. DrinJus: Köszönöm!Örülök, hogy így gondolod. Aranyos vagy. (: ♥

    VálaszTörlés