Oldalak

2013. július 4.

♥ Sixth Award ♥

Halii! Úr Isten! Ez a hatodik díjam és aah... Alig tudom elhinni, de komolyan. Nagyon szépen köszönöm az eddigi támogatásotokat & kitartásotokat & kommenteiteket & feliratkozásaitokat. Nem gondoltam volna, hogy hat és fél hónap alatt ennyi díjjal büszkélkedhet a blogom. Ez felfoghatatlan! Remélem a jövőben is ugyan ilyen, vagy még ennél is nagyobb érdeklődéssel keresitek majd fel az oldalt, ahogy azt eddig tettétek. I Love You Guys!
- Love, Amandaa


1. Tedd ki a képet!

2. Köszönd meg annak, akitől kaptad!  
Nagyon szépen köszönöm Girl In The Mirror-nak a díjat!

3. Írj 11 dolgot magadról!
Jelen pillanatban Justin Bieber- Heartbreaker című dalának a hamis változatát hallgatom.
Megkedveltem Austin Mahone-t, de nálam akkor is Justin Bieber marad az örök favorit.
Mindig késve lapozom át a naptáramat a következő hónapra.
Szeretem a vanília fagyit.
Mostanság sokat hallgatom Demi Lovato - Made In The USA című dalát.
Imádom a nyarat, de valamiért mégis a telet várom.
Kepes vagyok délután kettőig aludni, amit a szüleim nem nagyon tolerálnak, de ez van.
Szeretek magamnak énekelni, amit természetesen nem veszek fel, tekintettel az emberiségre.
Ha belekezdek valamibe, szeretem végig csinálni azt. Még akkor is, ha hosszú folyamat árán érem el a célom.
Az elmúlt 3 évben rengeteg negatív dolog történt velem.
Nem sok embert engedek magamhoz közel, de akiket igen, azokért bármit képes vagyok megtenni.

4. Válaszolj 11 kérdésre!
Melyik hírességgel szeretnél találkozni a közeljövőben?
Justin Bieber, Demi Lovato, Austin Mahone
Milyen szerepet tölt be a zene az életedben?
Szerintem, ha csak annyit írok, hogy zene nélkül nem lenne értelme az életemnek, azzal mindent elárulok.
Szerinted létezik szerelem első látásra?
Szerelem első látásra nincs. Tetszés első látásra van. A szerelemnek van egy stabil alapja, és ez általában a másik belső értékeit jelenti.
Mi a kedvenc színed?
Lila. És mielőtt bárki is kérdezné, nem azért, mert Justin-nak is az a kedvence színe!
Vannak ellenségeid?
Hazudnék, ha azt mondanám, hogy nincs!?
Jelenleg hallgatsz zenét?
Milyen terveid vannak a nyárra?
Fogalmam sincs. Nem szoktam előre tervezni. Én inkább ilyen spontán emberke vagyok.
Szerinted miben vagy tehetséges?
Alvásban. MINDIG, MINDEN KÖRÜLMÉNYEK KÖZÖTT!!
Könnyen megnyílsz az emberek előtt?
Régen úgy volt, de 3 éve teljesen megváltozott az emberekhez való hozzá állásom. Tehát nem.
Szeretsz barátkozni?
Szeretek, ha van kivel.
Mi alapján ítéled meg az embert?
Húú, első benyomás?!

5. Írj 11 kérdést!
Egyedül, vagy inkább csapatban szeretsz dolgozni?
Mennyire vagy megbízható?
Van valamilyen másik hobbid az íráson kívül?
Követed a divatot?
Mi a véleményed a tehetségkutatokról?
Hogyan vélekedsz Justin Bieber viselkedéséről és botrányairól?
Számodra mit jelent a szerelem?
Mi a férfi ideálod?
Mit vársz el egy barátságtól?
Van olyan zene, amin első hallásra elsírtad magad?
Ha létrehozhatnál egy törvényt, mi lenne az?

6. Küld tovább 11 embernek!
Sajnálom, de most csak 2 embert tudok írni...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése