Oldalak

2013. március 3.

♥ Second Award ♥



Sziasztok! Még most is nehezemre esik elhinni, hogy ilyen rövid időn belül a második díjjal büszkélkedhet az oldalam. Ez hatalmas megtisztelés a számomra! Köszönöm szépen, hogy velem vagytok és, hogy olvassátok a blogot. Rengeteget fejlődtem az elmúlt időben, amit csakis nektek köszönhetek. Nagyon-nagyon büszke vagyok rátok!
Külön köszönet DrinJus-nak, hogy megilletett ezzel, a számomra csodálatos díjjal. Hihetetlenül boldog vagyok most! Még egyszer köszönöm! Imádlak titeket!

1. Tedd ki a képet!

2. Írj 11 dolgot magadról!
Szeretek önzetlenül segíteni másokon.
♥♥ Barátságos vagyok.
♥♥♥ Bárkivel, bármiről eltudok dumálni.
♥♥♥♥ Szabadidőmben szívesen írok blogot vagy olvasok más fanfiction-t.
♥♥♥♥♥ Három példaképem van: Anyukám & Justin Bieber & Demi Lovato.
♥♥♥♥♥♥ Anya az egyetlen barátnőm. Mindent vele beszélek meg.
♥♥♥♥♥♥♥ Kedvenc sportom a kosárlabda. Regén játszottam is, de csak hobbi szinten.
♥♥♥♥♥♥♥♥ Általánosba sokat jártam atlétikaversenyekre, amiken szinte mindig második helyezést értem el.
♥♥♥♥♥♥♥♥♥ Kétszer lettem második helyezett egy birkózó versenyen. (Azt hiszem így kell írni.)
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ Egyszer nyertem egy énekversenyen, amin Justin Bieber-től a "Baby"-t és a "Never Let You Go"-t adtam elő.
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ Szeretnék tökéletesen beszélni angolul.

3. Válaszolj 11 kérdésre!
Mi az a tulajdonságod,amit nem igazán szeretsz?
Túl hamar felejtek. 
Gondoltál már arra,hogy magántanuló légy?
Igen, jó néhányszor átfutott már az agyamon. 
Melyik számot hallgattad meg mostanában a legtöbbször?
Justin Bieber - All I Want Is You (Under The Mistletoe Album) 
Mi az ami egyből jó kedvre derít?
Justin Bieber. 
Mi az ami megfogott téged Justin Bieber-ben?(videó,kép,hangja,stb.)
Igazából az egész srác nagyon bejön. Szerintem nagyon aranyos, kedves, helyes és tehetséges. Tetszik, hogy kitudja mutatni az érzéseit és, hogy ennyit törődik a rajongóival... Velünk! 
Mit gondolsz a Hater-ekről?
Nos, engem nem igazán érdekel, hogy mit gondolnak vagy mondanak. Minden egyes beszólásukkal csak magukat minősítik, ennyi. 
Melyik a kedvenc számod...hmmm...Selena Gomez-től?(vagy amit meghallgatsz tőle)
Hmm, nem is tudom. Talán a "Who Says". Tetszik a szövege. Szerintem a ez a dal, egy nagyon erős és pozitívummal teli "üzenetként" szolgál a mai fiatalok számára. 
Van plüssmacid?
Nincs. De van egy nagy hóemberem, amivel aludni szoktam. 
Mit tennél,ha megnyernéd az ötös lottót?
Segítenék a szüleimnek és gyermekkorházaknak adományoznék. 
Mire költenéd?
Elutaznék a családommal az összes gyönyörű helyre, amit érdemes meglátogatni. Vennék egy házat, kocsit... (Hirtelen ezek jutottak az eszembe.) 
Mit gondolsz,mióta blogot írsz-fejlődött a szókincsed?
Igen. Hál' Istennek sokat fejlődött, aminek nagyon örülök. 

4. Írj 11 kérdést!
Hol töltenéd a nyarat?
Játszol valamilyen hangszeren?
Mi volt az első blog amit írni/olvasni kezdtél?
Vannak testvéreid?
Ha választhatnál milyen nyelven beszélj milye(neket)t választanál?
Mit szeretsz a tavaszban a nyárban az őszben és a télben?
Milyen a stílusod?
Hogyan/mikor tudsz a legjobban ellazulni?
Sírtál már fiú után?
Hogy látod magad 10 év múlva?
Ha a családodat egy szóval kellene jellemezned, mi lenne az?

5. Küld tovább 11 embernek!
Nem igazán olvasok blogokat. Kétszer pedig nem szeretném ugyan annak a személynek küldeni a díjat. Egy blogot találtam, ami sajnos már régen véget ért, de nekem tetszett: http://onetruefeelings.blogspot.com

2 megjegyzés: