Oldalak

2013. február 27.

Chapter Eight - Part Two: Surprising News

Halii (: 11 megjegyzés? 7 érdekes és 6 menő? Nagyon szépen köszönöm! Büszke vagyok rátok! :')
Mint látjátok, meghoztam az újabb részt. Remélem tetszeni fog és ide is kapok pár komit. (:
10 komment=következő rész!
Jó olvasást!
Love, Amandaa
_________________________________________________________________

- Már alig vártam, mikor szánja rá magát! - bordaropogtató ölelésben részesített, majd nagy nehezen hajlandó volt elengedni.
- Árulj el nekem valamit, Alice! - toltam el magamtól kissé, hogy a szemébe tudjak nézni. - Mióta tudod? - a fekete hajú lány, enyhén bűnbánó arccal pislogott fel rám, de szája szegletében ott bújt meg a mosoly.
- Ó, már az elején láttam, hogy lesz köztetek valami. Persze a látomásaim eléggé képlékenyek, szóval apró döntések is teljesen más végkifejletet hozhatnak, de kettőtök esete egészen más volt. Szinte mindig ugyan azt láttam! - vigyora itt még szélesebb lett. - Selena miatt viszont egyáltalán nem kellett volna aggódnod. - erre csak a szememet forgattam.
- Most őszintén, te nem láttad még őket, milyenek amikor kettesben beszélgetnek? Legalább szólhattál volna, ha tudod előre, hogy így alakulnak az események. Megspórolhattam volna magamnak egy kellemetlen incidenst. - morgolódtam, miközben felhúztam a szemöldököm, de nem voltam különösebben bosszús, ahhoz túlságosan is boldognak éreztem magam.
- Selena mindenkivel így viselkedik, ő egyszerűen ilyen. Valahogy, a kisugárzása okozza, hogy a férfiak annyira közvetlenül, és fesztelenül viselkednek a közelében, de Justinnal semmi közük nincs egymáshoz. Bár be kell vallanom, eleinte én is azt hittem lesz köztük valami, de soha nem láttam őket a jövőben együtt. - ekkor megragadta a karomat, hangja már nem csengett annyira vidáman, szemeiben aggodalom csillogott. -  Minden okkal történik, Jessie! - komolyodott el, ahogy áthatóan tanulmányozta az arcomat. - Valami beárnyékolja a látomásaimat, ha a jövődet kémlelem. Nem mindig, de úgy érzem, vigyáznod kell... - elbizonytalanodva pislogott rám, én pedig megborzongtam szavai hallatán. Furcsa volt, ez a hirtelen hangulat váltás Alice részéről, és baljóslatú gondolatok kezdték egymást kergetni elmémben. Lehet, hogy nagyobb árat kell majd fizetnem a boldogságomért, mint gondolnám? Vajon, mi lehet az, ami beárnyékolja a látomásokat? Egyáltalán, létezik ilyen? Nyitva kell tartanom a szememet.
- De hisz te magad mondtad, hogy képlékenyek a látomásaid! És még én aggódok túl sokat! - próbáltam vidámabb mederbe terelni a beszélgetés folyamát. Alice rám mosolygott, de ekkor pillantása üvegessé vált, és a távolba meredt. - Alice? Alice! - először megijedtem, mert még soha nem láttam Alice-t, amikor látomása támadt, de hamar rájöttem, és türelmetlenül toporogva vártam, hogy ismét visszatérjen a valóságba. A másodpercek csigalassúsággal vánszorogtak, mikor hirtelen kitisztult a tekintete és kissé megrázkódott. Idegesen pislogott párat, miközben vörös tekintetét felém fordította.
- A Trónterembe kell mennünk! Most! - karon ragadott ismét, és már vonszolt is maga után. Apró termete ellenére hihetetlen erő lakozott benne.
- Várj, Alice, mi ez az egész? Mit láttál? - igyekeztem megtudni valamit, ugyanis nagyon fúrta az oldalamat a kíváncsiság, de ugyanakkor egyfajta kellemetlen balsejtelem is a hatalmába kerített, hogy valami nincs rendjén.
- Most nem mondhatom el, mindjárt megtudod! Csak siess! - hangja nagyon idegesen csengett, nyoma sem volt benne a vidámságnak, ami eddig szinte látható auraként vette körbe. Elképzelésem sem volt, mi válthatta ki belőle ezt a viselkedést, de nem ellenkeztem, szorosan a nyomában futottam. Szerencsére hamar odaértünk, pedig út közben Alice több embernek is szólt, hogy jönnie kell sürgősen. A három mester a trónjaik mellett ácsorgott, fojtott hangon tanácskoztak valamiről, hangjuk halk susogásnak tűnt a jókora, ódon falú teremben. A toronyból beszűrődő napfény hosszú csíkokat festett a kőpadlóra, amit megbűvölten figyeltem. Nagyon hiányzott már a szabadság, annyira kimentem volna, de tudtam, erre még legalább egy fél évet várnom kell, ami elszomorított. - Mester! - Alice odalibbent Scooterhez, és a kezét nyújtotta neki. A férfi egy szó nélkül megragadta a felé nyújtott kart, és homloka szinte azonnal gondterhelt redőkbe gyűrődött.
- Az ügy egyre bonyolódik. - morogta összeráncolva szemöldökét. - Moshe! - intett magához egy középmagas férfit, aki eddig a trónok mögött ácsorgott némán, mozdulatlanul.
- Igen, Mester? - hangjának mély basszusa betöltötte a termet. Kihúzva magát, majdnem annyira magas volt, mint Kenny, de a nagydarab vámpírt nehéz volt lekörözni ezen a téren.
- Szólj az itt maradott gárdatagoknak, hogy jöjjenek mind a Trónterembe. Azonnal! -  Scooter hangja élesen, idegesen csattant. Moshe kiviharzott, miután fejet hajtott, én pedig némán, kérdő tekintettel pillantottam Alice-re. Ő válaszképp megrázta a fejét, fekete hajtincsei táncoltak az arca körül. A terem feszült csöndbe borult, nekem pedig fogalmam sem volt arról, hogy mi fog történni...

11 megjegyzés:

  1. szerintem, csak úgy mint a többi, ez is nagyon jó lett :))

    VálaszTörlés
  2. Uh ez is egy iszonyat jó rész lett.*-* Annyira jól írsz!*__* Kíváncsian várom,hogy mi lesz a következő részekben.:'3 Siess a kövivel!;3

    VálaszTörlés
  3. Jólett<3 siess a folytival :3
    Amúgy nem tennél kivételt? Mert 6 komi és én meg epedezek a részért :-D

    VálaszTörlés
  4. áááááááá...ez valami észveszejtően jó!!!!
    Ez az Alice.....kis mókamester.....bár igaz...ő már jóval előbb láthatta a dolgokat:D Én nagyon örülök,hogy Jessnek azért vannak jó "barátnői",aki(kkel) tud beszélgetni,mondhatni kikapcsolódni:D
    Nagyon jó lett a rész....már kissé aggaszt,hogy mi lehet az a nagyon fontos dolog,ami miatt mindenkit összehívtak...:D
    Remélem nem lesz köze Justinhoz És Jesshez.:D
    Siess a kövivel,már nagyon várom! :D
    puszi <3

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jó lett siess a kövivel :)

    VálaszTörlés
  6. Wow..nagyon nagyon jó lett. Hozd gyorsan a kövit!! :))

    VálaszTörlés
  7. sziia:)! nemrég találtam a blogodat és valami elképesztően jóó:DD
    tényleg, imádom ahogy írsz!! siess a kövivel lécci.!!<33

    VálaszTörlés
  8. Vanessza Lukács: Örülök, hogy tetszett! (:
    cselenyi csilla: Akkor megnyugodtam. Köszi a komit! (:
    betty siklodi: Köszönöm! (:
    Adrienn Csibi: Aranyos vagy! A részek, mindig a kommentek számától függenek. (:
    Marcsi Czakó: Köszönöm! Sietek. (:
    Bieber Laura: Örülök, hogy tetszett! Sajnálom, de csak így tudok részeket hozni. De ne aggódj, mert hamarosan az újabb adag is felkerül. Addig is türelem! (;
    DrinJus: Köszönöm a hosszú kommentet! Jó látni, hogy mennyire izgulsz. Haha. A következő részekben minden kiderül. (:
    Andus: Köszönöm szépen! (:
    Beliebers: Örülök, hogy tetszett! Hamarosan hozom! (:
    Balankala Orosz: Üdv a blogomban! Köszönöm szépen a kedves szavakat. Nagyon jól esnek. Ígérem, sietek a folytatással! (:

    VálaszTörlés